WitamyWitamy na najlepszej sieci Pecetowicz.pl! Zapoznaj się z Regulaminem!

eQ` Nowak

Właściciel

Zawartość

6

Rejestracja

04-28-2020

Ostatatnia wizyta

02-01-2021, 11:52 AM
Znajdź wszystkie posty
Informacje o eQ` Nowak
Tytuł: Właściciel
Dołączył: 04-28-2020
Reputacja: 1 [Szczegóły]
Dodatkowe informacje o eQ` Nowak
Sex: Undisclosed

Regulamin Czatbox'a

05-24-2020, 09:32 PM Odpowiedzi: 0

§1. W CzatBoxie zakazuje się umieszczania treści reklamowych (np. linki do stron innych sieci serwerów). Można podawać linki do serwisów typu youtube czy portali społecznościowych.

§2. Obowiązuje zakaz spamowania. Maksymalnie 4 sensownych wiadomości pod rząd.

§3. Zakaz nadmiernego przeklinania w CzatBoxie.

§4. Obowiązuje całkowity zakaz wyśmiewania/obrażania innych userów, obrażania religii, przekonań itd.

§5. Zakaz nadużywania emotikonek.

§6. Pisz pamiętając o ortografii i kulturze osobistej.

§7. Zakaz umieszczania linków do podań na admina, prośbę o unbana, skargę, propozycję dot. serwera itd.

§8. Zakaz wklejania treści pornograficznych.

§9. Wszystkie filmy z serwisu YouTube umieszczamy w spoilerach!

Regulamin Forum.

05-24-2020, 09:30 PM Odpowiedzi: 0

Regulamin Forum

§1. Zasady ogólne:

- Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.

- Za złamanie dowolnego punktu regulaminu, zostaniesz ukarany warnem. 5 ostrzeżeń skutkuje całkowitym banem na forum.

- Administracja przyjmuje, że zapoznałeś się z regulaminem dołączonym do formularza rejestracyjnego.

- Zabrania się publikowania treści przeznaczonych tylko dla dorosłych.

- Zakaz umieszczania na forum wirusów, pornografii, szerzenia haseł rasistowskich itd.

- Zakaz umieszczania prywatnych danych użytkowników bez ich zgody.

- Zakaz publikowania materiałów, które są niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem, w tym łamiących prawa autorskie.

- Zabrania się obrażania innych użytkowników w jakiejkolwiek formie, dyskryminowania ich ze względu na: płeć, wiarę, rasę, kulturę i orientację.

- Zabrania się prowadzenia dyskusji o rzeczach nielegalnych w Polsce - np. produkcja narkotyków, zachęcanie młodszych uczestników do spróbowania alkoholu, papierosów czy środków odurzających.

- Zabrania się podszywania pod innych użytkowników, kradzieży tożsamości, bezprawnego wykorzystywania wizerunku.

- Zakaz działania na niekorzyść innych użytkowników Internetu oraz zakaz nadużywania zasobów serwerów WWW.

§2. Posty i tematy:


- Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu.

- Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki.

- Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na
forum!

- Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.

- Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło.

- Nie "odkopujemy" tematów w których problem został już rozwiązany.

- Podbijać temat można raz na 24 godzin.

- Zakaz offtopu oraz spamowania.

- Zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników.

- Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść).

- Zakaz wypowiadania się w tematach dotyczących odwołania od bana osób, które nie są: bezpośrednimi świadkami zdarzenia, osobami upoważnionymi do wypowiadania się w takich tematach (Administrator, Head Admin, UBTeam, Moderator, Super Admin, Opiekun).

§3. "Avatar", podpis, status:

- Nie może zawierać treści obrażających inne osoby, ich wyznanie, orientację itp.

- Nie może zawierać treści tylko dla dorosłych, czyli m.in. osoby w przezroczystych (prześwitujących) ubraniach, w lubieżnych lub prowokacyjnych pozach czy obrazy przedstawiające zbliżenia piersi, pośladków lub krocza.

- Nie może zawierać grafiki z efektami świetlnymi, które mogą źle oddziaływać na zachowanie człowieka, np. chorego na epilepsję.

§4. Inne:

- Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.

- Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.

- Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.

- Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.


- Zakaz posiadania więcej niż jednego konta przez tą samą osobę. W razie dzielenia łącza z innym użytkownikiem należy to zgłosić administracji.

- Zakaz sprzedaży kont na forum lub ich przekazywania innym osobom. Wykryte przypadki zostaną ukarane banem na forum.

- Osoby, które otrzymają ostrzeżenie i będą chciały je odpracować, [MUSZĄ] wykonać reklamy same! Reklamy tworzone przez innych użytkowników nie będą brane pod uwagę!

- Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.

- Powyższy regulamin obowiązuje również w prywatnych wiadomościach.

Za złamanie regulaminu grozi ostrzeżenie (warn) lub ban na Forum.

Autor: @TRWS

Wzór na Redaktora

04-29-2020, 10:48 PM Odpowiedzi: 0

Wymagania:

> Umiejętność pracy w grupie,
> Dużo wolnego czasu,
> Kreatywność,
> Chęć i zapał do redaktorstwa,
> Bardzo dobra znajomość języka polskiego.



Wzór:

1. Imię:
2. Ile czasu dziennie możesz poświecić działowi?:
3. Dlaczego chcesz zostać redaktorem?:
4. Opowiedz nam coś o sobie:
5. Przykładowe prace (Minimum 2 prace):

Wzór na UBTeam

04-29-2020, 10:46 PM Odpowiedzi: 0

Wymagania :

> Minimum 16 lat,
> Minimum 100 sensownych postów na forum,
> Kontakt Gadu-Gadu,
> Duża aktywność na forum,
> Dobra reputacja na forum,
> Wysoka kultura osobista,
> Umiejętność pracy w grupie,
> Wiedza na temat obsługi AmxBans,
> Odróżnianie cheatera od dobrego gracza,
> Staż na forum dłuższy niż miesiąc.



Wzór :

1. Imię:
2. Wiek:
3. Kontakt (GG/Steam):
4. Link do Banid:
5. Link do Twojego profilu Steam:
6. Doświadczenie w obsłudze AmxBans (Brak | Niskie | Średnie | Wysokie):
7. Dlaczego chcesz dołączyć do UBTeam?:

Wzór na Grafika

04-29-2020, 10:45 PM Odpowiedzi: 0

Podania rozpatrywane są w ciągu 48h.

Wymagania:

> Umiejętność pracy w grupie,
> Umiejętność obsługi programów graficznych,
> Minimum tydzień ważności konta,
> Aktywność w w dziale graficznym.



Wzór:

1. Imię:
2. Z jakich programów korzystasz?:
3. Dlaczego akurat Ty masz być grafikiem?:
4. Przykładowe prace (Minimum 5 prac):