§1. W CzatBoxie zakazuje się umieszczania treści reklamowych (np. linki do stron innych sieci serwerów). Można podawać linki do serwisów typu youtube czy portali społecznościowych.
§2. Obowiązuje zakaz spamowania. Maksymalnie 4 sensownych wiadomości pod rząd.
§3. Zakaz nadmiernego przeklinania w CzatBoxie.
§4. Obowiązuje całkowity zakaz wyśmiewania/obrażania innych userów, obrażania religii, przekonań itd.
§5. Zakaz nadużywania emotikonek.
§6. Pisz pamiętając o ortografii i kulturze osobistej.
§7. Zakaz umieszczania linków do podań na admina, prośbę o unbana, skargę, propozycję dot. serwera itd.
§8. Zakaz wklejania treści pornograficznych.
§9. Wszystkie filmy z serwisu YouTube umieszczamy w spoilerach!
eQ` Nowak
Właściciel
Informacje o eQ` Nowak | |
Tytuł: | Właściciel |
Dołączył: | 04-28-2020 |
Reputacja: | 1 [Szczegóły] |
Dodatkowe informacje o eQ` Nowak | |
Sex: | Undisclosed |
Regulamin Czatbox'a
05-24-2020, 09:32 PM Odpowiedzi: 0
Regulamin Forum.
05-24-2020, 09:30 PM Odpowiedzi: 0
Regulamin Forum
§1. Zasady ogólne:
- Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.
- Za złamanie dowolnego punktu regulaminu, zostaniesz ukarany warnem. 5 ostrzeżeń skutkuje całkowitym banem na forum.
- Administracja przyjmuje, że zapoznałeś się z regulaminem dołączonym do formularza rejestracyjnego.
- Zabrania się publikowania treści przeznaczonych tylko dla dorosłych.
- Zakaz umieszczania na forum wirusów, pornografii, szerzenia haseł rasistowskich itd.
- Zakaz umieszczania prywatnych danych użytkowników bez ich zgody.
- Zakaz publikowania materiałów, które są niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem, w tym łamiących prawa autorskie.
- Zabrania się obrażania innych użytkowników w jakiejkolwiek formie, dyskryminowania ich ze względu na: płeć, wiarę, rasę, kulturę i orientację.
- Zabrania się prowadzenia dyskusji o rzeczach nielegalnych w Polsce - np. produkcja narkotyków, zachęcanie młodszych uczestników do spróbowania alkoholu, papierosów czy środków odurzających.
- Zabrania się podszywania pod innych użytkowników, kradzieży tożsamości, bezprawnego wykorzystywania wizerunku.
- Zakaz działania na niekorzyść innych użytkowników Internetu oraz zakaz nadużywania zasobów serwerów WWW.
§2. Posty i tematy:
- Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu.
- Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki.
- Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na
forum!
- Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
- Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło.
- Nie "odkopujemy" tematów w których problem został już rozwiązany.
- Podbijać temat można raz na 24 godzin.
- Zakaz offtopu oraz spamowania.
- Zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników.
- Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść).
- Zakaz wypowiadania się w tematach dotyczących odwołania od bana osób, które nie są: bezpośrednimi świadkami zdarzenia, osobami upoważnionymi do wypowiadania się w takich tematach (Administrator, Head Admin, UBTeam, Moderator, Super Admin, Opiekun).
§3. "Avatar", podpis, status:
- Nie może zawierać treści obrażających inne osoby, ich wyznanie, orientację itp.
- Nie może zawierać treści tylko dla dorosłych, czyli m.in. osoby w przezroczystych (prześwitujących) ubraniach, w lubieżnych lub prowokacyjnych pozach czy obrazy przedstawiające zbliżenia piersi, pośladków lub krocza.
- Nie może zawierać grafiki z efektami świetlnymi, które mogą źle oddziaływać na zachowanie człowieka, np. chorego na epilepsję.
§4. Inne:
- Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.
- Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
- Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
- Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
- Zakaz posiadania więcej niż jednego konta przez tą samą osobę. W razie dzielenia łącza z innym użytkownikiem należy to zgłosić administracji.
- Zakaz sprzedaży kont na forum lub ich przekazywania innym osobom. Wykryte przypadki zostaną ukarane banem na forum.
- Osoby, które otrzymają ostrzeżenie i będą chciały je odpracować, [MUSZĄ] wykonać reklamy same! Reklamy tworzone przez innych użytkowników nie będą brane pod uwagę!
- Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.
- Powyższy regulamin obowiązuje również w prywatnych wiadomościach.
Za złamanie regulaminu grozi ostrzeżenie (warn) lub ban na Forum.
Autor: @TRWS
§1. Zasady ogólne:
- Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.
- Za złamanie dowolnego punktu regulaminu, zostaniesz ukarany warnem. 5 ostrzeżeń skutkuje całkowitym banem na forum.
- Administracja przyjmuje, że zapoznałeś się z regulaminem dołączonym do formularza rejestracyjnego.
- Zabrania się publikowania treści przeznaczonych tylko dla dorosłych.
- Zakaz umieszczania na forum wirusów, pornografii, szerzenia haseł rasistowskich itd.
- Zakaz umieszczania prywatnych danych użytkowników bez ich zgody.
- Zakaz publikowania materiałów, które są niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem, w tym łamiących prawa autorskie.
- Zabrania się obrażania innych użytkowników w jakiejkolwiek formie, dyskryminowania ich ze względu na: płeć, wiarę, rasę, kulturę i orientację.
- Zabrania się prowadzenia dyskusji o rzeczach nielegalnych w Polsce - np. produkcja narkotyków, zachęcanie młodszych uczestników do spróbowania alkoholu, papierosów czy środków odurzających.
- Zabrania się podszywania pod innych użytkowników, kradzieży tożsamości, bezprawnego wykorzystywania wizerunku.
- Zakaz działania na niekorzyść innych użytkowników Internetu oraz zakaz nadużywania zasobów serwerów WWW.
§2. Posty i tematy:
- Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu.
- Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki.
- Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na
forum!
- Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
- Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło.
- Nie "odkopujemy" tematów w których problem został już rozwiązany.
- Podbijać temat można raz na 24 godzin.
- Zakaz offtopu oraz spamowania.
- Zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników.
- Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść).
- Zakaz wypowiadania się w tematach dotyczących odwołania od bana osób, które nie są: bezpośrednimi świadkami zdarzenia, osobami upoważnionymi do wypowiadania się w takich tematach (Administrator, Head Admin, UBTeam, Moderator, Super Admin, Opiekun).
§3. "Avatar", podpis, status:
- Nie może zawierać treści obrażających inne osoby, ich wyznanie, orientację itp.
- Nie może zawierać treści tylko dla dorosłych, czyli m.in. osoby w przezroczystych (prześwitujących) ubraniach, w lubieżnych lub prowokacyjnych pozach czy obrazy przedstawiające zbliżenia piersi, pośladków lub krocza.
- Nie może zawierać grafiki z efektami świetlnymi, które mogą źle oddziaływać na zachowanie człowieka, np. chorego na epilepsję.
§4. Inne:
- Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.
- Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
- Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
- Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
- Zakaz posiadania więcej niż jednego konta przez tą samą osobę. W razie dzielenia łącza z innym użytkownikiem należy to zgłosić administracji.
- Zakaz sprzedaży kont na forum lub ich przekazywania innym osobom. Wykryte przypadki zostaną ukarane banem na forum.
- Osoby, które otrzymają ostrzeżenie i będą chciały je odpracować, [MUSZĄ] wykonać reklamy same! Reklamy tworzone przez innych użytkowników nie będą brane pod uwagę!
- Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.
- Powyższy regulamin obowiązuje również w prywatnych wiadomościach.
Za złamanie regulaminu grozi ostrzeżenie (warn) lub ban na Forum.
Autor: @TRWS
Wzór na Redaktora
04-29-2020, 10:48 PM Odpowiedzi: 0
Wymagania:
> Umiejętność pracy w grupie,
> Dużo wolnego czasu,
> Kreatywność,
> Chęć i zapał do redaktorstwa,
> Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Wzór:
1. Imię:
2. Ile czasu dziennie możesz poświecić działowi?:
3. Dlaczego chcesz zostać redaktorem?:
4. Opowiedz nam coś o sobie:
5. Przykładowe prace (Minimum 2 prace):
> Umiejętność pracy w grupie,
> Dużo wolnego czasu,
> Kreatywność,
> Chęć i zapał do redaktorstwa,
> Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Wzór:
1. Imię:
2. Ile czasu dziennie możesz poświecić działowi?:
3. Dlaczego chcesz zostać redaktorem?:
4. Opowiedz nam coś o sobie:
5. Przykładowe prace (Minimum 2 prace):
Wzór na UBTeam
04-29-2020, 10:46 PM Odpowiedzi: 0
Wymagania :
> Minimum 16 lat,
> Minimum 100 sensownych postów na forum,
> Kontakt Gadu-Gadu,
> Duża aktywność na forum,
> Dobra reputacja na forum,
> Wysoka kultura osobista,
> Umiejętność pracy w grupie,
> Wiedza na temat obsługi AmxBans,
> Odróżnianie cheatera od dobrego gracza,
> Staż na forum dłuższy niż miesiąc.
Wzór :
1. Imię:
2. Wiek:
3. Kontakt (GG/Steam):
4. Link do Banid:
5. Link do Twojego profilu Steam:
6. Doświadczenie w obsłudze AmxBans (Brak | Niskie | Średnie | Wysokie):
7. Dlaczego chcesz dołączyć do UBTeam?:
> Minimum 16 lat,
> Minimum 100 sensownych postów na forum,
> Kontakt Gadu-Gadu,
> Duża aktywność na forum,
> Dobra reputacja na forum,
> Wysoka kultura osobista,
> Umiejętność pracy w grupie,
> Wiedza na temat obsługi AmxBans,
> Odróżnianie cheatera od dobrego gracza,
> Staż na forum dłuższy niż miesiąc.
Wzór :
1. Imię:
2. Wiek:
3. Kontakt (GG/Steam):
4. Link do Banid:
5. Link do Twojego profilu Steam:
6. Doświadczenie w obsłudze AmxBans (Brak | Niskie | Średnie | Wysokie):
7. Dlaczego chcesz dołączyć do UBTeam?:
Wzór na Grafika
04-29-2020, 10:45 PM Odpowiedzi: 0
Podania rozpatrywane są w ciągu 48h.
Wymagania:
> Umiejętność pracy w grupie,
> Umiejętność obsługi programów graficznych,
> Minimum tydzień ważności konta,
> Aktywność w w dziale graficznym.
Wzór:
1. Imię:
2. Z jakich programów korzystasz?:
3. Dlaczego akurat Ty masz być grafikiem?:
4. Przykładowe prace (Minimum 5 prac):
Wymagania:
> Umiejętność pracy w grupie,
> Umiejętność obsługi programów graficznych,
> Minimum tydzień ważności konta,
> Aktywność w w dziale graficznym.
Wzór:
1. Imię:
2. Z jakich programów korzystasz?:
3. Dlaczego akurat Ty masz być grafikiem?:
4. Przykładowe prace (Minimum 5 prac):